Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny – Nikol Smolíková
Nikol Smolíková
Bachelor's thesis
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
An assessment of the shopping atmosphere in selected stores within the retail chains Lidl and Penny Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the shopping atmosphere of two retail units -- Lidl and Penny Market in Klatovy. My thesis is divided into three main parts. The first chapter is about the shopping atmosphere in theoretical way. The second chapter not only describes both units in Klatovy but also their history in general. Finally the last part of my thesis evaluates the shopping atmosphere …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30893
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Vladimíra Khelerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30893
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková