Specifika spotřebního chování Vietnamského spotřebitele – An Vo Thi Ha
An Vo Thi Ha
Bakalářská práce
Specifika spotřebního chování Vietnamského spotřebitele
Specifics of Vietnamese people’s consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spotřebního chování vietnamského spotřebitele a jeho zvyklostem v souvislosti s kulturou a historickým vývojem země. Práce má za cíl zmapovat spotřební a nákupní zvyklosti v této poválečné rozvojové země. Dále práce sleduje rozdíly v chování spotřebitelů severní a jižní části Vietnamu. Teoretická část se věnuje nezbytné teorii spotřebního chování v obecné rovině …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to analyse the consumer behavior of Vietnamese consumers and their habits in connection with the cultural and historical development of the country. The work aims to map consumer habits in this post-war developing country. Furthermore this work is following the differences in customer behavior of consumers from northern and southern part of Vietnam. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
Minh Thu Pham -
Housing bubble and real estate consumer behavior in Vietnam
Ngoc Thanh Nhan Nguyen