Strategická analýza vnitřních stránek podniku TÜV SÜD Czech, s.r.o. – Michal Bruncko
Michal Bruncko
Bakalářská práce
Strategická analýza vnitřních stránek podniku TÜV SÜD Czech, s.r.o.
Strategic analysis of internal resources of TÜV SÜD Czech
Anotace:
Obsahem této práce je strategická analýza zaměřená na vnitřní stránky společnosti TÜV SÜD Czech společně s analýzou konkurence. Cílem práce je tyto vnitřní stránky identifikovat, zjistit silné a slabé stránky a srovnat je s konkurencí. Přesné definování silných a slabých stránek je nezbytné pro budoucí strategické směřování podniku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoreticko-metodickou a praktickou …víceAbstract:
This bachelor thesis contains strategic analysis of internal resources of the company TÜV SÜD Czech and analysis of competition. The purpose is to define these internal resources, analyse strengths and weaknesses and compare them with the competition. Accurate defining of these strengths and weaknesses is essential for future strategic direction of the company. The thesis is divided into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Patrik Sieber
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza podniku
Lucie Jetelinová -
Návrh komunikačnej stratégie vybraného gastronomického podniku
Barbora Lučanová -
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva -
Strategická analýza podniku
Michaela Dvořáková -
Strategická analýza podniku
Hana Rýzková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Natália Janotková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Roman Muraň -
Strategická analýza podniku
Matej Chinoracký