Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku – Ing. Hana Trtílková
Ing. Hana Trtílková
Diplomová práce
Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku
Strategic business policy of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem „Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku“ je zaměřena na strategické řízení podniku a tvorbu strategických obchodních koncepcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První z nich se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů strategického řízení a slouží jako teoretický návod pro vytvoření strategické obchodní koncepce podniku. V praktické …víceAbstract:
This thesis called “Strategic Business Policy of Selected Company“ is focused on strategic management and generating strategic business conceptions. The whole thesis is divided into practical and theoretical part. The first of them concerns with definition of basic terms of strategic management and it can be used as theoretical prescription for creating strategic business conception of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qbbik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Augmented Gravity Model of Trade: Empirical analysis of beer exports in EU countries
Miriam Brellíková -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Strategic analysis of a company
Alexandra Prostináková