Informační grafika a její využití ve vzdělávání – Kateřina Malcová
Kateřina Malcová
Bachelor's thesis
Informační grafika a její využití ve vzdělávání
Information Graphics and the Use in Education
Anotácia:
V dnešní době je svět přeplněn informacemi. Proto je dobré, když je v podávání informací určitý systém. Způsob, jak se lépe orientovat. Poměrně moderním nástrojem se v poslední době stává informační grafika, tedy prezentování informací pomocí nějakého typu designu (grafiky). Pokud člověka grafika zaujme, je to mnohem účinnější i zábavnější forma získávání nových informací. A to nejen jejím zpracováním …viacAbstract:
Nowadays our world is overfilled with information. Due to this fact it is useful to have appropriate system for display of presented information for better orientation of receiver. The information graphics are trendy nowadays and becoming quite common tool for presenting information using design elements (graphics). If the infographics engage the reader´s attention it is more effective and also more …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76791
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76791
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Visual Effects Compositing of Computer Graphics in Film and Video making
Selva Kumar Govindasamy Chinnadurai -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Využití grafiky GDI+ pro tvorbu GUI na platformě .NET Framework v prostředí MS Visual Studio
Slavomír GAJDOŠ