Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market. – Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ
Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ
Master's thesis
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for introducing a new product ``A Day OUT at the Wells{\crqq} on English market. The product is intangible service {--} promotion of tourism in Tunbridge Wells, which is a spa town in the county of Kent in the south-east of England. The product is promoted as a package of attractions being sold for a reduced admission fee …moreAbstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace při uvedení nového produktu ``A Day OUT at the Wells{\crqq} na anglický trh. Produkt je nehmatatelná služba {--} propagace turismu v Tunbridge Wells, což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Produkt je propagován jako balík atrakcí, prodávaný za snížené vstupné a bude zaveden v létě roku 2010. Teoretická část …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15362
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. \textit{Project of marketing communication for introducing a new product ''A Day OUT at the Wells'' on English market.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/263u7f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová