Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ

Doctoral thesis

Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku

Advertising creative strategies of the different product categories as a part of a business marketing plan
Abstract:
Prolínání kulturních vlivů, ekonomické i společenské vazby na globální svět a celková vzájemná interakce mezi různými národy již není otázkou budoucnosti, ale stává se jevem zřetelně viditelným i v České republice. Přestože vliv na konkurenceschopnost, spotřebitelské chování či marketingovou strategii podniků je nesporný, marketingové teorie na něj reagují se značným odstupem a zatím velmi pomalým …more
Abstract:
Blending of cultural influences, economic and social ties to the global world and the overall interaction between different nations is no longer a question of the future, but the phenomenon becomes clearly visible in the Czech Republic. Although the impact on competitiveness, consumer behaviour and marketing strategies in businesses is undisputed, marketing theory reacts with a considerable distance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2011
  • Supervisor: doc. PhDr. Milan Mikuláštík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUBÍČKOVÁ, Eliška. Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku. Zlín, 2011. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 08. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Doctoral programme / field:
Economics and management / Management and economics