Ing. Monika Dufková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service

Marketing Communication of The Czech airline Travel Service
Anotace:
Marketing letecké společnosti je nástroj, který společnost využívá k dosažení svých cílů – vzbudit poptávku po koupi letenek, dosáhnout co největšího zisku a ovládnout trh. Úvodní část této práce se věnuje marketingovému mixu a členění leteckých společností. Praktická část společnost Travel Service představuje, a vysvětluje, jak firma komunikuje a získává potencionální zákazníky včetně srovnání Travel …více
Abstract:
A marketing of an airline is an important tool used by the company to achieve its goals - to increase the demand for flight tickets, reach the highest possible profit and also to increase its market share. The exordium of this thesis deals with the marketing mix and the structuring of airline companies. The practical part of the thesis indroduces the Travel Service company and explains its communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace