Zuzana VYTŘENSOVÁ

Bachelor's thesis

Les jeux de mot(s) dans les slogans publicitaires

Plays on words in advertising slogans
Abstract:
The objective of our bachelor thesis is to find out which types of wordplay are most commonly used in advertising slogans. At the beginning of the thesis we will introduce the terms ?advertising slogan? and ?wordplay?. Then we will list the main types of wordplay. Next we will carry out a survey aimed at finding examples for each category of wordplay. All examples from the magazine GEO or from the …viac
Abstract:
Le but de notre mémoire de licence est d?évaluer quels types des jeux de mot(s) sont les plus utilisés dans les slogans publicitaires. Premi?rement, nous présenterons la définition d?un slogan publicitaire et de la notion de jeu de mot(s). Puis, nous mentionnerons les types principaux de jeux de mot(s). Apr?s, nous ferons la recherche scientifique dans le but de trouver des exemples précis pour chaque …viac
 
 
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zverejniť od: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedúci: Mgr. Jana Brňáková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYTŘENSOVÁ, Zuzana. Les jeux de mot(s) dans les slogans publicitaires. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / French for Business

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.