Ing. Nikola Smekalová

Bakalářská práce

Marketingová strategie politických stran

The marketing strategy of political partries
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce se zabýváme marketingovou strategií ve volební kampani a podrobně rozebíráme nástroje, které vedou k efektivnímu výsledku ve volbách. V aplikační části je zanalyzována předvolební kampaň Občanské demokratické strany. Poznatky byly získány studiem odborných publikací a aktivním zájmem o funkci marketingu ve volbách.
Abstract:
In the theoretical part of my thesis is dealing with the marketing strategy in the election campaign closely and we dismantled the tools that lead to an efficient outcome in the election. The application part is analyzed campaigning Civic democratic party. The findings were from studies of professional publications and active interest in the marketing function in an election.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní