Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu – Veronika DRÁBKOVÁ
Veronika DRÁBKOVÁ
Bachelor's thesis
Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu
Personnel marketing in a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma personálního marketingu ve vybraném podnikatelském subjektu s cílem identifikovat silné a slabé stránky úsilí v této oblasti. Vybraným podnikatelským subjektem je Albi Česká republika a.s., která se specializuje na nabídku dárků a doplňků pro různé oslavy. Práce detailně vysvětluje základní koncepty a principy HR marketingu, včetně jeho cílů, nástrojů a metod. Na …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of personnel marketing within a selected organization and aiming to identify the strengths and weaknesses of the organization's efforts in this area. The selected company is ALBI Czech Republic a.s., which specializes in offering gifts and accessories for various celebrations. The work explains the basic concepts and principles of HR marketing, including its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRÁBKOVÁ, Veronika. \textit{Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/26xmki/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRÁBKOVÁ, Veronika. Personální marketing ve vybraném podnikatelském subjektu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights