Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny – Anna Jirglová
Anna Jirglová
Bakalářská práce
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
The proposal of marketing measures for increasing customers loyalty in a selected store
Anotace:
Jirglová, Anna. Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnosti zákazníků na trhu drogistického zboží. Cílem práce je navrhnout marketingová opatření, která by měla pomoci vybrané drogistické prodejně udržet stávající zákazníky a zároveň přivést nové, aby došlo …víceAbstract:
Jirglová, Anna. The suggestion of marketing measures for increasing customers loyalty in selected store. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis deals with the issue of customer loyalty in in the drugstore market. The aim of the thesis is to suggest marketing measures that should help selected drugstore to retain existing customers and at the same time bring in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova