Fenomén live visual recording a metoda sketchnoting – Bc. Pavlína Špringerová
Bc. Pavlína Špringerová
Bachelor's thesis
Fenomén live visual recording a metoda sketchnoting
Live Visual Recording Phenomenon and Sketchnoting
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá stále populárnějšími metodami, které jsou založené na tvorbě kreativních vizuálních záznamů v reálném čase. Metody analyzuje pomocí komparace zdrojů a poukazuje na rozdíly mezi nimi, na jejich výhody a nevýhody a definuje jejich společné jádro. Na základě definice metody zastřešuje termínem live visual recording. Fenomén poté blíže zkoumá a rozebírá. V druhé části se pak …viacAbstract:
This thesis is about more and more popular methods based on making of creative visual records in real time. Methods are analysed by comparison of sources and shows differences between them, their benefits and drawbacks and defines common core. Based on these definitions then arches the methods under term live visual recording. The phenomena is then closely explored and analysed. The second part of …viacKľúčové slová
Live visual recording graphic facilitation visual facilitation graphic recording visual recording sketchnoting doodling Infodoodling edu-sketch vizuální gramotnost informační gramotnost vizuální jazyk vizuální vnímání duální kódování visual literacy information literacy visual language visual perception dual coding.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t4gza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Tomáš Marek
- Oponent: PhDr. Michal Lorenz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální gramotnost pro vysokoškolské vzdělávání: prototyp, realizace a evaluace online kurzu
Anna Puchovská -
Teaching English to Young Learners Using Visual Aids
Tereza Kudelová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Vizuální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě
David Šmarda -
How Comics Help to Develop Children's Visual Literacy
Ondřej Havlík -
Developing children second language literacy through picture books
Petra Kočendová