Modelování učení při řešení problémů – Bc. Matěj Klusáček
Bc. Matěj Klusáček
Master's thesis
Modelování učení při řešení problémů
Modeling learning in problem solving
Anotácia:
Práce se zabývá měřením a modelováním efektu učení při řešení problémů v inteligentních vzdělávacích systémech. Lze přirozeně předpokládat, že se uživatelé systému zlepšují, otázkou je, jaké má toto zlepšení charakter. Práce nejdříve shrnuje relevantní výzkum lidského učení, jako například teorii učících křivek či tzv. Bayesian knowledge tracing. S použitím těchto poznatků navrhujeme několik modelů …viacAbstract:
This thesis deals with the measuring and modeling students' learning in intelligent tutoring systems (ITS). We naturally assume that students of an ITS are improving their specific skills and we study the character of this improvement. First of all, the thesis provides a summary of relevant techniques and theories addressing human learning, such as the theory of learning curves or the Bayesian knowledge …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g743l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedúci: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Juraj Jurčo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Informatics / Theoretical Informatics