Self-Efficacy a budoucí učitelé (pohledem kvalitativní a kvantitativní metodologie) – Marek Linke
Marek Linke
Master's thesis
Self-Efficacy a budoucí učitelé (pohledem kvalitativní a kvantitativní metodologie)
Self-Efficacy and Future Teachers (From the Perspectife of Qualitative and Quantitative Methodologies)
Anotácia:
Self-efficacy v nejobecnějším významu znamená pojetí osobní zdatnosti. Tento termín zavedl ve svých pracích kanadský psycholog Albert Bandura zhruba v 80. letech minulého století. Pohledem teorie se jedná o sociálně-kognitivní koncept založený na sebereflexi, sebehodnocení a promítnutí své momentální zdatnosti do budoucích situací. Také v našich podmínkách je téma self-efficacy v posledním období živé …viacAbstract:
Self-efficacy is a concept introduced into western psychology in the 80's of the last century by a Canadian psychologist Albert Bandura. Self-efficacy was presented as a part of his socio-cognitive theory based on self-reflection and self-validation. Self-efficacy is a topic frequently discussed in our surroundings as well, but the interest of research has been focused mainly on quantitative evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. et Mgr. Tomáš Komárek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Analýza snové symboliky jako metoda sebereflexe směřující k růstu osobnosti
Veronika MIKULINCOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva