Strategické řízení středně velké firmy v podmínkách hospodářské recese a globalizovaného trhu – Marta Cihelková
Marta Cihelková
Diplomová práce
Strategické řízení středně velké firmy v podmínkách hospodářské recese a globalizovaného trhu
Strategic Management of Medium Sized Company in Economic Recession and Global Market
Anotace:
Obsahem diplomové práce je zhodnocení dosavadní uplatňované firemní strategie firmy PEGRES obuv s.r.o. a navržení aktuální firemní strategie ve vztahu k současnému globalizovanému podnikatelskému prostředí v období hospodářské recese. Z analýzy interního prostředí firmy vyplývá, že vedení firmy doposud neuplatňovalo moderní metody strategického plánování a firma byla řízena na základě zavedeného, doposud …víceAbstract:
The thesis is focused on evaluation of existing strategy of Pegres obuv s.r.o. company and propounding of topical company strategy in relation to the current global entrepreneurial environment in economic recession. The internal company analysis shows no making use of modern strategy planning methods, the company has been managed on the basis of the existing emloyed methods. The most significant factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Milan Michalko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIHELKOVÁ, Marta. \textit{Strategické řízení středně velké firmy v podmínkách hospodářské recese a globalizovaného trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/275wdo/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza konkurenceschopnosti společnosti LOM PRAHA s. p.
František Martínek -
Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku
Jana Sitová -
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Konkurenceschopnost podniku v oblasti služeb
Kateřina Kiliánová -
Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí
Adam Odstrčilík -
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Alena Hubáčková -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Tereza Spěšná -
Analýza a komparace strategie konkurenceschopnosti vybraných firem
Jiří Kocourek