Denisa Kraftová

Bakalářská práce

Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky

Marketing analysis of an in-store event for a selected brand
Anotace:
Ve své bakalářské práci se věnuji marketingové analýze vybraného in-store eventu. Pro zhodnocení jsem vybrala event značky Tiffany & Co., konkrétně se jednalo o propagaci vůně Tiffany & Co. Signiture. Vybraný event probíhal na jedné z kamenných prodejen firmy Notino v Praze. V první kapitole teoretické části práce Marketing základní charakteristiky nejprve uvádím základní charakteristiky marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a marketing analysis of a selected in-store event. For my evaluation I have chosen an event which focuses on Tiffany & Co. brand. Specifically, the event was about promotion of Tiffany & Co. Signature perfume. This event was situated in one of the Notino stores in Prague.In the first part of my bachelor thesis I describe the main characteristics of marketing. I name …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Zuzana Zahálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76452