Bc. Kateřina Frycová

Bachelor's thesis

Reklama na sociálních sítích

Advertising on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy na sociálních sítích. Má za cíl představit a ukázat reklamy na nejznámějších z nich. Dále posoudit vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of advertising on social networks. It aims to introduce and show ads on the most famous of them. Further assess the perception and influence of users through these ads. The output of marketing research will be to find out how these ads are perceived by users of social networks and to what extent they influence their shopping behavior.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2021
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.