Martina Prouzová

Bakalářská práce

Marketingové aktivity k prezentaci Česka jako turistické destinace

Marketing activities for the presentation of Czech as a tourist destination
Anotace:
Analyzovat marketingové aktivity k prezentaci České republiky. Zhodnotit nabídku a poptávku a vyhodnotit konkurenceschopné destinace. Navrhnout nové marketingové produkty.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.