Bc. David KOČÁR

Master's thesis

Nová kabelová televize TOP TV - uvedení na trh

THE NEW CABEL TELEVISION TOP TV LAUNCHING ON THE CZECH MARKET
Anotácia:
Tato diplomová práce má za cíl připomenout na půdě reklamy aspekty lidského vnímání, médií a TV designu, analyzovat stávající i budoucí situaci tuzemského televizního trhu, ale i teleshopping, a z těch pak vyvodit nosné myšlenky tolik důležité pro uvedení nového a specifického komerčního audiovizuálního produktu, jakým je TOP TV, na český trh.
Abstract:
There is a project goal of this diploma thesis. In the field of advertising remind some aspects of human perception, media and TV design, analyse the current and future situation of the TV broadcast and teleshopping as well and from all of these points of view educe the basic ideas so much important to launch the new and specific commercial audiovisual product, such the TOP TV is, on the czech market …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 952

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
  • Vedúci: Mgr. Veronika Zavřelová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOČÁR, David. Nová kabelová televize TOP TV - uvedení na trh. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.