Ivana ŠESTÁKOVÁ
Master's thesis
Zlomky ve výuce matematiky
Fractions in mathematics
Anotácia:
Diplomová práce je souborem znalostí týkajících se vývoje zlomků a jejich zavedení v hodinách matematiky na základní škole. Teoretická část je zaměřena na historii, vlastnosti zlomků a početní operace s nimi. Uvádím zde také možnosti výskytu problémů a složitostí při výuce tohoto tématu. V praktické části se zabývám úrovní znalostí dané tématiky na 1. a 2. stupni základní školy a to konkrétně v 5. …viacAbstract:
The thesis is a collection of knowledge concerning the development of fractions and their use in mathematics lessons in elementary school. The theoretical part focuses on the history, characteristics, and fragments of arithmetic operations with them. I mention also the possibility of problems and complexities of the teaching of this topic. The practical part deals with the level of knowledge of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
15839
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Dana Tržilová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠESTÁKOVÁ, Ivana. Zlomky ve výuce matematiky. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / M-Z/ZŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva