Bc. Monika Kolárovská

Master's thesis

Mystery shopping – projekt pro konkrétní firmu

Mystery Shopping – Project for specific Corporation
Abstract:
Předmětem diplomové práce je výzkumnou metodou formou skrytého pozorování, tzv. Mystery Shoppingem, vzájemně porovnat dva paralelní distribuční kanály pro prodej zájezdů cestovní kanceláře FIRO-tour, a.s. s cílem zjistit případné rozdíly v kvalitě poskytovaných služeb zákazníkům. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro následující – praktickou - část práce, zejména se jedná o …more
Abstract:
The object of this thesis is to compare two parallel sales distributional channels of travel agency FIRO-tour by the research method of hidden secret observation – Mystery Shopping - to take aim at finding out the potential differences between the quality of services provided to the customers. The first part of this thesis compiles theoretical starting points for the following - practical - part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Jana Prošková, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní