Bc. Monika Kolárovská

Diplomová práce

Mystery shopping – projekt pro konkrétní firmu

Mystery Shopping – Project for specific Corporation
Anotace:
Předmětem diplomové práce je výzkumnou metodou formou skrytého pozorování, tzv. Mystery Shoppingem, vzájemně porovnat dva paralelní distribuční kanály pro prodej zájezdů cestovní kanceláře FIRO-tour, a.s. s cílem zjistit případné rozdíly v kvalitě poskytovaných služeb zákazníkům. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro následující – praktickou - část práce, zejména se jedná o …více
Abstract:
The object of this thesis is to compare two parallel sales distributional channels of travel agency FIRO-tour by the research method of hidden secret observation – Mystery Shopping - to take aim at finding out the potential differences between the quality of services provided to the customers. The first part of this thesis compiles theoretical starting points for the following - practical - part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jana Prošková, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní