Jan JECH
Bachelor's thesis
Flash karty, klíč k úspěšnému učení
Flashcards, a key to successful learning
Abstract:
The bachelor work deals with a theoretical and practical use of so-called ?flashcards? in foreign language school or self- education and simultaneously with the relevancy of this teaching tool to the age of primary school pupils. The first part is theoretical and explains important processes of the brain at the time of information input, processing and output. Further, there are defined those biological …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickým a praktickým využitím pomocných karet (flashcards) při školní výuce a samouce cizího jazyka a zároveň relevantností této pomůcky k věku žáků základní školy. První kapitola je teoretickou částí vysvětlující důležité procesy mozku při příjmu, zpracování a produkci informací. Dále jsou zde definovány určité biologické rozdíly mezi různými věkovými skupinami …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JECH, Jan. Flash karty, klíč k úspěšnému učení. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Anglický jazyk a literatura (jednooborové), General base (educational)
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.