Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. – Mgr. Renáta MILLEROVÁ
Mgr. Renáta MILLEROVÁ
Diplomová práce
Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
Company culture as a part of Corporate Identity of Siemens Industrial Turbomachinery company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní kultury ve společnosti Siemens Industrial Turbomachinery v návaznosti na aktuální změny, kterými tato společnost v současnosti pro-chází. V roce 2003 proběhla akvizice divize spol. Alstom Power do spol. Siemens, jíž je Siemens Industrial Turbomachinery součástí, a došlo ke změně firemní kultury. V návaznosti na situaci na světových trzích s energií došlo …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the company culture in Siemens Industrial Turbo machinery in connection with topical process of change. The 2003 acquisition of Alstom Power to Siemens Company meant a profound change in a company culture. The situation on the global energy markets had a great impact on the growth of orders and mas-sive employee recruitment followed. At the same time there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILLEROVÁ, Renáta. \textit{Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/27titj/.
Jak správně citovat práci
MILLEROVÁ, Renáta. Firemní kultura jako součást Corporate Identity společnosti Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2028
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova