Putování za vírou - soubor publicistických reportáží – Bc. Marie Málková
Bc. Marie Málková
Bakalářská práce
Putování za vírou - soubor publicistických reportáží
Quest for faith - The collection of publicistic reportages
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit soubor publicistických reportáží z akcí souvisejících s vírou a náboženstvím v současné době. Určeny budou pro časopis Nový prostor. Záměrem je ukázat, že ačkoliv má Česká republika pověst téměř nejateističtější země v Evropě, žijí zde také lidé, pro něž je víra důležitá. Teoretická část kromě vymezení základních pojmů a žánru reportáže nastiňuje historický vývoj …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a set of reportages of the events connected with current religions and faith. They are meant for publishing in the magazine Nový prostor. My intention is to show that, although the Czech Republic has a reputation of almost the most atheistic country within Europe, there also live people for whom faith is important. The theoretical part, besides specifying the fundamental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vvjfg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Přínos prodeje časopisu Nový prostor pro prodejce
Denisa Slávková -
Subjektivně vnímaná kvalita života prodejců časopisu Nový prostor
Nikol Klimešová -
Etická reflexe pomoci lidem bez přístřeší skrze prodej časopisu Nový Prostor.
Veronika SIEBEROVÁ -
Příprava projektu „Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor“
Sabina Buziová -
Ochota olomouckých kaváren a veřejnosti k zapojení do projektu "Kup kávu prodejci časopisu Nový Prostor"
Sabina BUZIOVÁ -
Ekonomika a management aktivit časopisu Nový Prostor jako specifického druhu organizace
Lucie Hrubešová -
Snahy o resocializaci prostřednictvím prodeje časopisu Nový Prostor
Aneta Johnová -
Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce
Martina Míčová