Marketingová komunikace piva Litovel Černý Citron – Sabina HÁJÍČKOVÁ
Sabina HÁJÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace piva Litovel Černý Citron
Marketing communications of beer Litovel Black Lemon
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou komunikaci piva Litovel Černý Citron. Jejím cílem je popsat dosavadní propagaci tohoto produktu, zhodnotit efektivnost marketingové komunikace a zavedení tohoto produktu na trh. První část práce je teoretická a popisuje marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. V praktické části práce je provedena analýza marketingové komunikace, verifikace stanovených …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communications of beer Litovel Black Lemon. The goals are describe actual promotion of this product, evaluate efficiency of marketing communications and introduction of this product to the market. The first part of this thesis is theoretical and deals with marketing, marketing communications and their instruments. The practical part contains the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJÍČKOVÁ, Sabina. Marketingová komunikace piva Litovel Černý Citron. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace skupiny PRE
Jiří Zima -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Praktická analýza marketingové komunikace
Valeriia Vorobiova
Název
Vložil
Vloženo
Práva