Petra Šafaříková
Bachelor's thesis
Podnikání, globalizace, etika
Business, globalization, ethic
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována problematice podnikání, globalizace a etiky. Úvodní kapitola se zabývá definicí podnikatelské etiky, dále definuje zásady podnikatelské etiky. V kapitole druhé popisuji etický kodex, zásady jeho tvorby a jednotlivé kroky k implementaci etického kodexu. Na ni navazuje studie o vztahu etiky a podnikaní. Čtvrtá kapitola zahrnuje definování pojmu globalizace. Etické výzvy …moreAbstract:
This bachelor theses is focused on problems of business, globalization and ethic. Beginning chapter is concerned in definition of business ethic and fundamentals of business ethic. In second chapter is described ethic codex, fundamentals of its setting and individual steps to implementation of ethic codex. Next is focused on relationship between ethic and business. Fourth chapter is concerned in globalization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Jana Veselá, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šafaříková, Petra. Podnikání, globalizace, etika. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Právní a ekonomické aspekty globalizace
Hana Byrtusová -
Důsledky globalizace ve vybraných sférách lidské společnosti
Marie Formánková -
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Marek Šnobr -
Globalizace dnes - rizika a přínosy – příklad konkrétního podniku s mezinárodní působností
Klara Von Halem -
Globalizace a úloha nadnárodních společností
Nikola Najmanová -
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Petr Palinčák -
Ekonomická globalizace, její současný stav a důsledky
Aleš Krajíček -
Vztah pobočky a centrály nadnárodní společnosti a jeho vliv na řízení pobočky
Martin Stachovec