Petra Šafaříková
Bachelor's thesis
Podnikání, globalizace, etika
Business, globalization, ethic
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována problematice podnikání, globalizace a etiky. Úvodní kapitola se zabývá definicí podnikatelské etiky, dále definuje zásady podnikatelské etiky. V kapitole druhé popisuji etický kodex, zásady jeho tvorby a jednotlivé kroky k implementaci etického kodexu. Na ni navazuje studie o vztahu etiky a podnikaní. Čtvrtá kapitola zahrnuje definování pojmu globalizace. Etické výzvy …viacAbstract:
This bachelor theses is focused on problems of business, globalization and ethic. Beginning chapter is concerned in definition of business ethic and fundamentals of business ethic. In second chapter is described ethic codex, fundamentals of its setting and individual steps to implementation of ethic codex. Next is focused on relationship between ethic and business. Fourth chapter is concerned in globalization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Jana Veselá, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafaříková, Petra. Podnikání, globalizace, etika. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické důsledky globalizace s ohledem na nadnárodní společnosti
Lenka Vojtovičová -
Právní a ekonomické aspekty globalizace
Hana Byrtusová -
Důsledky globalizace ve vybraných sférách lidské společnosti
Marie Formánková -
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Marek Šnobr -
Globalizace dnes - rizika a přínosy – příklad konkrétního podniku s mezinárodní působností
Klara Von Halem -
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Petr Palinčák -
Ekonomická globalizace, její současný stav a důsledky
Aleš Krajíček -
Pivovarnictví v ČR po roce 1989 globalizace versus ekonomická lokalizace
Lucie VÉBROVÁ