Heineken na českom trhu - analýza sortimentu – Dominik Pavlišin
Dominik Pavlišin
Bakalářská práce
Heineken na českom trhu - analýza sortimentu
Heineken na českém trhu - analýza sortimentu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základě teoretických východisek jsem tyto poznatky aplikoval v praktické části, kde jsem porovnal jednotlivé značky sortimentu společnosti. Práce analyzuje strategické podnikatelské jednotky v portfoliu, porovnává je s konkurencí a poukazuje na možné ohrození a nebo naopak výhody na trhu. Práce by měla čitatelům …víceAbstract:
Bachelor thesis analyzes the product portfolio strategy of Heineken Czech republic, joint-stock company, by using the theoretical basis and applying this knowledge in a practical part. In this part I compare different brands of portfolio. Paper analyzes the strategic business units (SBU's) in the product portfolio, comparing them with competitors and revealing a possible threat or benefit on the market …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sortimentu spoločnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základe teoretických východísk, som tieto poznatky aplikoval v praktickej časti, kde som porovnal jednotlivé značky sortimentu spoločnosti. Práca analyzuje strategické podnikateľské jednotky v portfóliu, porovnáva ich s konkurenciou a poukazuje na možné ohrozenia alebo naopak výhody na trhu. Práca by mala …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26858
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Tomáš Avrat
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26858
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sortimentu sklárny
Jan Zdobinský -
Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.
Kateřina Ročková -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Heineken
Edita Suchochlebová -
Optimalizace rozvozu piva společnosti Heineken
Renáta Vršecká