Analýza marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro společnost Student Agency – Simona Kostková
Simona Kostková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro společnost Student Agency
Analysis of Marketing Communication of 5 Travel Agencies in the Pardubice Region before and during the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro společnost Student Agency. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části.Teoretická část sleduje zmiňovanou problematiku z pohledu pojmů a definic, např. marketingová komunikace, analýza, marketingový mix, apod.. Praktická část zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, jak na zákazníka působí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.