Simona Kostková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro společnost Student Agency

Analysis of Marketing Communication of 5 Travel Agencies in the Pardubice Region before and during the COVID-19 Pandemic
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci pro společnost Student Agency. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části.Teoretická část sleduje zmiňovanou problematiku z pohledu pojmů a definic, např. marketingová komunikace, analýza, marketingový mix, apod.. Praktická část zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, jak na zákazníka působí …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.