Mgr. Rapáč Rapáč

Master's thesis

Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19

Implementation of a Marketing Strategy Influenced by COVID-19
Abstract:
Diplomová práce se zabývá implementací marketingové strategie v době COVID-19. Cílem předkládané práce je vytvořit a implementovat marketingovou strategii vybraného hotelu, která bude reagovat na potenciální rizika dalšího legislativního omezování provozu hotelů spojená s protiepidemickými opatřeními. Diplomová práce je zaměřená na implementaci marketingové strategie pod vlivem pandemie COVID-19. Pandemie …more
Abstract:
The diploma work deals with the implementation of a marketing strategy in the era of COVID-19. The aim of this thesis is to develop and implement a marketing strategy for a particular hotel that will respond to the potential risks of further legislative restrictions on hotel operations associated with anti-epidemic measures. The diploma thesis focuses on the implementation of a marketing strategy under …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Law and Business / Law and Business