Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19 – Mgr. Rapáč Rapáč
Mgr. Rapáč Rapáč
Diplomová práce
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Implementation of a Marketing Strategy Influenced by COVID-19
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací marketingové strategie v době COVID-19. Cílem předkládané práce je vytvořit a implementovat marketingovou strategii vybraného hotelu, která bude reagovat na potenciální rizika dalšího legislativního omezování provozu hotelů spojená s protiepidemickými opatřeními. Diplomová práce je zaměřená na implementaci marketingové strategie pod vlivem pandemie COVID-19. Pandemie …víceAbstract:
The diploma work deals with the implementation of a marketing strategy in the era of COVID-19. The aim of this thesis is to develop and implement a marketing strategy for a particular hotel that will respond to the potential risks of further legislative restrictions on hotel operations associated with anti-epidemic measures. The diploma thesis focuses on the implementation of a marketing strategy under …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kqxgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Právo v podnikání / Právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller