Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry – Oleksandra Gladchenko
Oleksandra Gladchenko
Diplomová práce
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Anotace:
In this master's thesis I would investigate the theoretical foundations of tourism marketing and various approaches in contemporary tourism industry. In the theoretical part, I would like to discuss the approaches in marketing of contemporary tourism industry. Namely, consumer behavior approach, market segmentation, targeting and positioning, branding, value chain, clustering, benchmarking, SMM. In …víceAbstract:
In this master's thesis I would investigate the theoretical foundations of tourism marketing and various approaches in contemporary tourism industry. In the theoretical part, I would like to discuss the approaches in marketing of contemporary tourism industry. Namely, consumer behavior approach, market segmentation, targeting and positioning, branding, value chain, clustering, benchmarking, SMM. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mvah8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.