Kateřina Makovičková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie módních značek společnosti Inditex

Marketing strategy of Inditex’s fashion brands
Abstract:
Cílem práce je vytvořit modelový marketingový plán pro novou módní značku na českém trhu, a to na základě analýzy marketingové strategie společnosti Inditex. Teoretická část pojednává o marketingu a marketingovém plánu jako takovém, marketingu módních značek, společnosti Inditex, značkách, které pod sebou sdružuje a její strategii. Data jsou doplněny dotazníkovým šetřením ve kterém jsou poznatky z …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to create a model marketing plan for a new fashion brand on the Czech market. The theoretical background covers marketing and marketing plans, marketing of fashion brands, Inditex as a company, its brands, and its strategy. The analysis of Inditex's marketing strategy is supported by a questionnaire survey, which validates or challenges the findings. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Marie Vítová Dušková
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90147