Marketingová strategie módních značek společnosti Inditex – Kateřina Makovičková
Kateřina Makovičková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie módních značek společnosti Inditex
Marketing strategy of Inditex’s fashion brands
Abstract:
Cílem práce je vytvořit modelový marketingový plán pro novou módní značku na českém trhu, a to na základě analýzy marketingové strategie společnosti Inditex. Teoretická část pojednává o marketingu a marketingovém plánu jako takovém, marketingu módních značek, společnosti Inditex, značkách, které pod sebou sdružuje a její strategii. Data jsou doplněny dotazníkovým šetřením ve kterém jsou poznatky z …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis was to create a model marketing plan for a new fashion brand on the Czech market. The theoretical background covers marketing and marketing plans, marketing of fashion brands, Inditex as a company, its brands, and its strategy. The analysis of Inditex's marketing strategy is supported by a questionnaire survey, which validates or challenges the findings. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90147
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Marie Vítová Dušková
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
Julia Roedel -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova