Segmentace portfolia potenciálních zákazníků – Bc. Jiří Matoušek
Bc. Jiří Matoušek
Bachelor's thesis
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
The segmentation of potential client portfolio
Anotácia:
Práce popisuje možné metody segmentace zákazníků v prostředí farmaceutického trhu České republiky a zároveň kvantifikuje vlivy prostředí, které mohou ovlivnit kvalitu této segmentace. Výsledkem je doporučení, kterou metodu zvolit, abychom dostali nejlepší možný výsledek segmentace s ohledem na očekávané vlivy prostředí. Práce pracuje převážně s daty získanými ze dvou farmaceutických společností v České …viacAbstract:
Thesis describes available methods of customer segmentation in pharmaceutical market of Czech Republic and quantifies environment influences that can change the quality of this segmentation. Result is recommendation, which method to choose, to get the best result of segmentation with respect of expected environment influences. The thesis is mainly using data from two pharmaceutical companies operating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xss6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
Roman Hrdina -
Vliv předzpracování obrazu a augmentace dat na segmentaci rentgenových snímků
Milan GITTLER -
Kolektivní smlouvy a jejich vliv na trh práce v odvětví strojírenství
Josef Horňáček -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Segmentace DNA sekvencí ze sekvenátoru dle repetitivnosti a její vliv na další analýzy
Jana Applová -
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
Kateřina Skalová -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateřina Hadžalová