Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma – Markéta FILOVÁ
Markéta FILOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
The analysis of using tools of product placement, sponzoring and advertisement of company Tescoma
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzoringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the use of product placement, sponsorship and advertisement of company Tescoma.. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The main aim of the theoretical part is to introduce marketing communication. The stress is then put on the term product placement, on it´s types, history and legislation. Another pillar of the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Vaněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILOVÁ, Markéta. \textit{Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/28rc4z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILOVÁ, Markéta. Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Kateřina Pěničková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová