Ing. Maryna Denchenko

Diplomová práce

Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA

Brand management and communication strategies in the practice of family business of IKEA
Anotace:
V práci byly prozkoumány nejdůležitější aspekty využití komunikační strategie jako dopadu na spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je stanovit významnost komunikační strategii a přístup ke správě značky společnosti pro dosažení jejích cílů a dosáhnutí vysoké úrovně informovanosti spotřebitelů o podniku. Teoretická část je věnována vymezení pojmu „rodinné podnikání“, principům jeho práce, typům …více
Abstract:
The work explored the most important aspects of using a communication strategy as an impact on consumers. The main aim of this thesis is to determine the importance of communication strategy and approach to corporate brand management to achieve its goals and achieve a high level of consumer awareness of the company. The theoretical part is devoted to the definition of the term "family business", the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Andrea Tomášková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní