Gabriela Janků

Diplomová práce

Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače

Strategic fulltext search engine optimization of web pages
Anotace:
Webová prezentace coby komerční produkt (pro komerční účely), ale zároveň i umělecký výtvor (výsledek kreativní činnosti, jenž vyvolává dojmy) pokaždé stojí před kompromisem mezi efektivitou ekonomickou a efektem působivosti. Tato práce si předně klade otázku, nakolik a zda vůbec je možné návrh a vývoj webu automatizovat tak, aby výrobní náklady byly minimální, ale webová prezentace přitom zůstala …více
Abstract:
Web pages as a commercial product (for commercial purposes) and also an art (the creative activity giving rise to impressions) always faces a compromise between economic efficiency and impressive effect. This document primarily studies how and whether web development can be automatic with minimal production cost and its maximal unique and individualization. Strategic optimization systematically monitoring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM302

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedoucí: Lukáš Vacek
  • Oponent: Filip Rubáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv