Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků – Lucie Podškubková
Lucie Podškubková
Bachelor's thesis
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
The assessment of service quality in B2B market from the perspective of Fibertex Nonwovens, a. s. and its customers
Abstract:
V práci je provedena cílená rešerše zaměřená na současné pojetí a klasifikaci služeb poskytovaných zákazníkům zejména na B2B trhu, na vymezení a definování kvality služeb, ukazatele úrovně kvality služeb a na způsoby jejího hodnocení zákazníky pomocí nástrojů SERVQUAL, SERVPERF a INDSERV. V praktické části jsou nejprve uvedeny výsledky analýzy obdržených hodnocení odběratelů Fibertex Nonwovens, a. …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with targeted research that is focused on current concept and classification of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality, indicators of service quality level and on manners of its assessment by customers with assistance of instruments SERVQUAL, SERVPERF and INDSERV. In the practical part there are firstly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODŠKUBKOVÁ, Lucie. \textit{Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2018. Available from: https://theses.cz/id/28z4mp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Podškubková, Lucie. Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Služby poskytované zákazníkům v obchodě
Veronika MICHNOVÁ -
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Jan Suchý -
Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
David MALIŠ -
Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům
Světlana Břízová -
Poskytované služby Hotelu LaRosa
Veronika Mikulová -
Zhodnocení současného stavu a návrh konkrétních doporučení pro zkvalitnění úrovně poskytovaných služeb zákazníkům dm
Eva Žalská -
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
Jiří Sláma -
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
Aneta HRUBÁ