Bc. Monika HÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Víceúrovňový marketing
Multi-level marketing
Abstract:
Práce je zaměřena na obor, který i v dnešní moderní době patří k nejméně pochopeným a nejvíce pomlouvaným. Cílem práce je zjistit fungování víceúrovňového marketingu v praxi, nalézt výhody a nevýhody systému práce, objasnit to jak vybudovat stabilní organizaci a nastínit budoucí vývoj. Při zpracování jsem vycházela z vlastního dotazníkového šetření a z vlastních praktických zkušeností. Dospěla jsem …moreAbstract:
The project is focused on a business branch that is misunderstood and nowadays the most slander. The aim of this project is to find out how multilevel marketing works in practice, investigate strengths and weaknesses of work procedures, clarify how to build a stable organization and outline future development. For the research I used questioners and my own experiences. In my opinion, multilevel marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁLOVÁ, Monika. \textit{Víceúrovňový marketing}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/28zejq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁLOVÁ, Monika. Víceúrovňový marketing. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak