Bc. Monika HÁLOVÁ

Bachelor's thesis

Víceúrovňový marketing

Multi-level marketing
Abstract:
Práce je zaměřena na obor, který i v dnešní moderní době patří k nejméně pochopeným a nejvíce pomlouvaným. Cílem práce je zjistit fungování víceúrovňového marketingu v praxi, nalézt výhody a nevýhody systému práce, objasnit to jak vybudovat stabilní organizaci a nastínit budoucí vývoj. Při zpracování jsem vycházela z vlastního dotazníkového šetření a z vlastních praktických zkušeností. Dospěla jsem …more
Abstract:
The project is focused on a business branch that is misunderstood and nowadays the most slander. The aim of this project is to find out how multilevel marketing works in practice, investigate strengths and weaknesses of work procedures, clarify how to build a stable organization and outline future development. For the research I used questioners and my own experiences. In my opinion, multilevel marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HÁLOVÁ, Monika. Víceúrovňový marketing. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management