Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik – Bc. Pavlína Sehnalová
Bc. Pavlína Sehnalová
Diplomová práce
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
Effective marketing company strategy using the relevant media metrics
Anotace:
V první části diplomové práce „Efektivní marketingová strategie podniku“ jsem shrnula a v míře mých znalostí jsem porovnala a vyhodnotila základní modely teoretických přístupů k marketingovým strategiím vč. posouzení jejich vhodnosti použití v praxi. Provedla jsem nezbytné analýzy podniku, podnikového okolí a souvislosti vývoje konkurence a tržního prostředí, tj. nastínila jsem postup zpracování situační …víceAbstract:
In the first part of my thesis titled “Effective enterprise marketing strategy” I present a summary, comparison and evaluation – within the range of my knowledge - of fundamental types of theoretical approaches to marketing strategies, including the assessment of their applicability in practice. I performed the necessary analyses of an enterprise, enterprise surroundings and link between the development …víceKlíčová slova
Hodnota pro zákazníka inovace kvalita výrobku marketingová strategie marketingový mix mise a vize podniku polymerbeton produktové portfolio prvky pro hmatové úpravy pro zrakové postižené stavební průmysl strategické cíle strategické plánování strategie na základě marketingového mixu tržní podíl výrobková řada zákaznický segment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zofuz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEHNALOVÁ, Pavlína. \textit{Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/297eok/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Úprava pořadů České televize pro zrakově a sluchově znevýhodněné diváky
Tereza Bredlová -
Vizualizace prostředí a úprava edukačního prostředí pro žáky se zrakovým postižením na 1. stupni základních škol
Lucie JIRUŠOVÁ -
Úprava přístupnosti prostředí pro žáka se zrakovým postižením v základní škole
Eliška KABEŠOVÁ -
Úprava prostředí běžné mateřské školy pro dítě se zrakovým postižením
Lucie DUCHOŇOVÁ -
Úpravy pozemních komunikací pro zrakově a pohybově postižené ve městě Kolín
Aleš Faltín -
Matematické hry pro žáky se zrakovým postižením
Lucie TŘASKALÍKOVÁ -
Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené
Jana Dušková -
Dlouhodobá strategie rozvoje sociálních služeb na území vybrané obce s rozšířenou působností do r. 2030 (akcent na determinující faktory strategie)
Olga TOURKOVÁ