Bc. Pavlína Sehnalová

Diplomová práce

Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik

Effective marketing company strategy using the relevant media metrics
Anotace:
V první části diplomové práce „Efektivní marketingová strategie podniku“ jsem shrnula a v míře mých znalostí jsem porovnala a vyhodnotila základní modely teoretických přístupů k marketingovým strategiím vč. posouzení jejich vhodnosti použití v praxi. Provedla jsem nezbytné analýzy podniku, podnikového okolí a souvislosti vývoje konkurence a tržního prostředí, tj. nastínila jsem postup zpracování situační …více
Abstract:
In the first part of my thesis titled “Effective enterprise marketing strategy” I present a summary, comparison and evaluation – within the range of my knowledge - of fundamental types of theoretical approaches to marketing strategies, including the assessment of their applicability in practice. I performed the necessary analyses of an enterprise, enterprise surroundings and link between the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní