Bc. Pavlína Sehnalová

Master's thesis

Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik

Effective marketing company strategy using the relevant media metrics
Abstract:
V první části diplomové práce „Efektivní marketingová strategie podniku“ jsem shrnula a v míře mých znalostí jsem porovnala a vyhodnotila základní modely teoretických přístupů k marketingovým strategiím vč. posouzení jejich vhodnosti použití v praxi. Provedla jsem nezbytné analýzy podniku, podnikového okolí a souvislosti vývoje konkurence a tržního prostředí, tj. nastínila jsem postup zpracování situační …more
Abstract:
In the first part of my thesis titled “Effective enterprise marketing strategy” I present a summary, comparison and evaluation – within the range of my knowledge - of fundamental types of theoretical approaches to marketing strategies, including the assessment of their applicability in practice. I performed the necessary analyses of an enterprise, enterprise surroundings and link between the development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní