Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o. – Ing. Lucie HLUŠTÍKOVÁ, DiS.
Ing. Lucie HLUŠTÍKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o.
Project of Competitiveness Increase in the Language School B-WISE s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti Jazykové školy B-WISE s.r.o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení problematiky konkurenceschopnosti včetně metod měření a přístupů k jejímu zvýšení. Nakonec jsou uvedeny základní informace o jazykovém vzdělávání v České republice. V praktické části je …moreAbstract:
The aim of this thesis is to suggest efficient arrangements leading to the competitiveness increase in the Language School B-WISE Ltd. It is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on explication of the competitiveness issue including its measurement methods and approaches to its increase. Finally, basic information about language education in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14752
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Lucie Sára Závodná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLUŠTÍKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/298lm3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLUŠTÍKOVÁ, Lucie. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie podniku
Adam Buk -
Marketingová strategie vybrané firmy
Kristýna Zitová -
Marketingová strategie vybraného podniku.
Anastasiia Plotnikova -
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Kateřina Málková