Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o. – Ing. Lucie HLUŠTÍKOVÁ, DiS.
Ing. Lucie HLUŠTÍKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o.
Project of Competitiveness Increase in the Language School B-WISE s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti Jazykové školy B-WISE s.r.o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení problematiky konkurenceschopnosti včetně metod měření a přístupů k jejímu zvýšení. Nakonec jsou uvedeny základní informace o jazykovém vzdělávání v České republice. V praktické části je …víceAbstract:
The aim of this thesis is to suggest efficient arrangements leading to the competitiveness increase in the Language School B-WISE Ltd. It is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on explication of the competitiveness issue including its measurement methods and approaches to its increase. Finally, basic information about language education in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLUŠTÍKOVÁ, Lucie. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie podniku
Adam Buk -
Marketingová strategie vybrané firmy
Kristýna Zitová -
Marketingová strategie vybraného podniku.
Anastasiia Plotnikova -
Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
Klára Coufalová