Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek – Jan Ziegelbauer
Jan Ziegelbauer
Master's thesis
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Marketing research and analysis of consumer perception of private labels
Abstract:
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat a vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání privátních značek, spotřebitelské postoje k nim a jejich vliv na spotřebitelovo nákupní rozhodování. Snahou je zjistit, jaký je rozdíl ve vnímání národní značky oproti privátním značkám vybraných obchodních řetězců, včetně míry a frekvence zastoupení privátních značek v nákupním koši …moreAbstract:
The main goal of the thesis is to analyze and evaluate awareness and consumer perception of private labels, consumer attitudes towards them and the influence of private labels on consumer buying decisions. The aim is to find out what is the difference in the perception of national brands versus private brands of selected chain stores, including the extent and frequency of private label goods in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52476
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2016
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Petr Rozsypal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52476
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami průmyslového podniku
Martina Fučíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Jan Harenčák -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová