Aidana Kostenko

Bachelor's thesis

Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží

Quantitative analysis of television advertising of drugstore chains
Abstract:
Cílem této práce je zanalyzovat vývoj a rozdíly masmediální komunikace řetězců drogistického zboží v letech 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena na českém televizním trhu. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty poznatky z oblasti reklamy, televizní reklamy a trhu drogistických řetězců. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Zde jsou představena …more
Abstract:
The aim of this work is an analysis of the development and changes of the mass media communication of the drugstore chains at the time period 2010-2018. Mass media communication analysis has been performed on the Czech television market. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of advertising, television advertising and the market of drugstore chains. The following part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2020
  • Supervisor: Daria Gunina
  • Reader: Lucie Váchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78997