Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží – Aidana Kostenko
Aidana Kostenko
Bachelor's thesis
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Quantitative analysis of television advertising of drugstore chains
Abstract:
Cílem této práce je zanalyzovat vývoj a rozdíly masmediální komunikace řetězců drogistického zboží v letech 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena na českém televizním trhu. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty poznatky z oblasti reklamy, televizní reklamy a trhu drogistických řetězců. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Zde jsou představena …moreAbstract:
The aim of this work is an analysis of the development and changes of the mass media communication of the drugstore chains at the time period 2010-2018. Mass media communication analysis has been performed on the Czech television market. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of advertising, television advertising and the market of drugstore chains. The following part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78997
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2020
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Lucie Váchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová