Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží – Aidana Kostenko
Aidana Kostenko
Bakalářská práce
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Quantitative analysis of television advertising of drugstore chains
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat vývoj a rozdíly masmediální komunikace řetězců drogistického zboží v letech 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena na českém televizním trhu. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty poznatky z oblasti reklamy, televizní reklamy a trhu drogistických řetězců. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Zde jsou představena …víceAbstract:
The aim of this work is an analysis of the development and changes of the mass media communication of the drugstore chains at the time period 2010-2018. Mass media communication analysis has been performed on the Czech television market. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of advertising, television advertising and the market of drugstore chains. The following part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Lucie Váchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová