Aidana Kostenko

Bakalářská práce

Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží

Quantitative analysis of television advertising of drugstore chains
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat vývoj a rozdíly masmediální komunikace řetězců drogistického zboží v letech 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena na českém televizním trhu. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty poznatky z oblasti reklamy, televizní reklamy a trhu drogistických řetězců. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Zde jsou představena …více
Abstract:
The aim of this work is an analysis of the development and changes of the mass media communication of the drugstore chains at the time period 2010-2018. Mass media communication analysis has been performed on the Czech television market. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of advertising, television advertising and the market of drugstore chains. The following part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Lucie Váchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78997